Vill du logga in? Du behöver byta webbläsare
Facebooks och Instagrams webbläsare är begränsade. Byt webbläsare för att logga in med Mobilt BankID och använda våra tjänster. Klicka på de tre punkterna i webbläsarfönstret och välj att öppna i webbläsare. Varför måste du byta och vilken webbläsare kan du använda?
Ska du få utbetalningar från till exempel CSN, andra myndigheter eller kommuner? Anmäl ditt konto till Swedbanks kontoregister för att få in pengarna direkt på ditt konto, oavsett vilken bank du har.
För att bli kund måste du ha med en giltig legitimation och underlag som visar varför du behöver ett bankkonto.
Det kan bero på att:
Du redan har ett konto i Orusts Sparbank. Då ber vi dig istället att logga in med Mobilt BankID och svara på några frågor för att skaffa internetbanken.
Du nyligen har installerat Mobilt BankID i din telefon eller surfplatta. Välkommen till något av våra så hjälper vi dig att bli kund.
Vi erbjuder tjänster, rådgivning och tips som gör din och företagets vardag enklare. Välkommen in på ett kontor för att bli företagskund hos oss!
I din ansökan ställer vi frågor om dig och hur du kommer att använda våra tjänster. Det gör vi för att skydda både dig och banken från brott, helt i linje med svensk lagstiftning. Därför ställer banken frågor
Bli kund hos oss
Ring 0304-345 00, så guidar vi dig att bli kund online.
Vi använder cookies för att göra din upplevelse här på webbplatsen smidig och säker. En del cookies används för att tjänster ska fungera eller kunna förbättras, andra för att skräddarsy din upplevelse.
Behövs för att webbplatsen ska fungera smidigt och säkert och kan inte väljas bort. Möjliggör viktiga funktioner som inloggning och språkval.
Behövs för att funktioner och personanpassning ska fungera. Hjälper oss förstå hur webbplatsen används så att vi kan förbättra den. Informationen slås ihop för alla användare och kan aldrig kopplas till just dig.
Läggs till av våra partner och kan påverka innehåll och annonser som du ser på andra webbplatser.